Verzuimmanagement op maat
Wij begrijpen dat verzuim veel impact kan hebben op jouw organisatie, qua kosten, werkdruk en tijd. Daarom nemen wij het volledige verzuimproces over, vanaf de eerste ziekmelding. Onze afdeling Verzuimmanagement begeleidt zieke medewerkers en werkt actief aan snelle, duurzame re-integratie. Dit doen we door nauw contact te onderhouden met medewerker en werkgever, en specialisten in te schakelen indien nodig.

Onze afdeling helpt bedrijven verzuim te verminderen en productiviteit te verhogen. We bieden complete verzuimbegeleiding en casemanagement, met focus op een positieve employee experience. Onze dienstverlening ontzorgt werkgevers, vermindert verzuim en biedt helder inzicht in het proces. Benieuwd hoe wij jouw organisatie kunnen ondersteunen? Neem contact op voor een voorstel op maat!

Over onze afdeling Verzuimmanagement
Onze afdeling helpt bedrijven verzuim te verminderen en productiviteit te verhogen. We bieden complete verzuimbegeleiding en casemanagement, met focus op een positieve employee experience. Met ervaren casemanagers ontzorgen we jouw organisatie, zodat je je kunt richten op de core business. Ons netwerk van specialisten biedt voor elke situatie een oplossing.

Klaar om verzuim onder controle te krijgen? Laten we de mogelijkheden bespreken!

Verzuim bij Careermaker

Verzuim begeleiden is een tijdrovende en complexe aangelegenheid. Onze verzuimcoördinatoren en casemanagers begeleiden uw medewerkers vanaf de eerste ziektedag tot aan de WIA-aanvraag. Wij ontzorgen u zodat u de focus kunt houden op uw corebusiness.Bij Careermaker heeft u één aanspreekpunt voor alle vragen omtrent verzuim en re-integratie. Onze gespecialiseerde medewerkers beschikken over alle benodigde kennis en ervaring om alle verzuimvraagstukken efficiënt te managen.

Grip op verzuim

Door middel van onze persoonlijke aanpak minimaliseren wij het verzuim en zorgen wij dat uw personeel weer snel inzetbaar is.

Door dagelijks contact te onderhouden maken wij het verschil.

Kostenbesparing

Onze bewezen methode levert u een significante reductie op.

Minder ziektegeld, minder dure vervanging, hogere productiviteit en lagere kosten voor de providerboog zoals de arbodienst.


Tijdbesparing

Managers zijn al snel uren per week kwijt aan het managen van het verzuim op hun afdeling. Door dit extern te beleggen bent u er niet alleen zeker van dat dit goed gebeurt, maar bespaart u ook een hoop tijd die u kunt besteden aan uw reguliere werkzaamheden.

Maatwerk

Iedere organisatie is anders. Wij geloven erin dat onze medewerkers een verlengstuk moeten zijn van uw organisatie. Wij leveren dan ook maatwerk en werken nauw met u samen om tot een optimaal resultaat te komen.

Heldere analyses

Al uw verzuimcijfers worden nauwkeurig en overzichtelijk geregistreerd. U ontvangt frequente updates en heldere analyses omtrent het verzuim binnen uw organisatie.


Providerboog

Onze verzuimcoördinatoren sluiten aan op uw providerboog. Indien deze niet naar wens, of ontoereikend is, hebben wij een breed scala aan partners klaar staan om u te ondersteunen.

Compliance

De wet- en regelgeving omtrent verzuim kan zeer complex zijn. Door gebruik te maken van onze dienstverlening bent u er van verzekerd dat u werkt volgens de actuele wet- en regelgeving en de richtlijnen van de uitkeringsinstanties.

Efficiëntie

Uw verzuim wordt vanuit één centraal punt, 52 weken per jaar gecoördineerd. Dit zorgt voor efficiënte en homogene processen conform één vaste structuur.


Dit zijn wij

Maak kennis met ons team

Op ons gloednieuwe kantoor in Capelle a/d IJssel werken meer dan 50 medewerkers om de ambities van onze kandidaten, opdrachtgevers en onszelf te realiseren. Op zoek naar een baan of heb je een andere vraag? Neem gerust contact op met de collega van het expertise waar jij een baan in zoekt! Wij helpen je graag je ambitie waar te maken.