Werken
bij KCD

Klant Contact Diensten (KCD) is een zelfstandig onderdeel van Achmea en onderhoudt het klantcontact bij grote labels zoals Centraal Beheer, Interpolis, Zilveren Kruis en FBTO. Dit doen ze met zicht op de toekomst, ze staan voor langdurige relaties.

Bij Klant Contact Diensten (KCD) stimuleren ze elkaar om verder te denken dan de initiële klantvraag. Ze willen de partner zijn voor onze klanten en opdrachtgevers. Bij KCD krijg je meer dan een antwoord op je vraag. Het menselijke aspect voert de boventoon. Dit geldt zowel voor klant, medewerker als opdrachtgever.

Werken bij Klant Contact Diensten (KCD) en daarmee voor één van de grootste verzekeraars kan je natuurlijk niet zomaar. Je behaalt eerst je Wft-diploma. Daarna volg je een opleiding waarin je alles leert over het product, de systemen en de gesprekken.

Meer informatie?

Vacatures
bij KCD

Er zijn op dit moment geen actieve vacatures bij KCD. Neem contact met ons op om te kijken wat we verder voor jou kunnen betekenen!

Ons
verhaal

KCD is in 2001 opgericht en onderscheidt zich door de betrokkenheid van haar medewerkers bij haar opdrachtgevers en de klanten van die opdrachtgevers. KCD is doorlopend op zoek naar mogelijkheden om de dienstverlening voor de Achmea labels (waaronder Zilveren Kruis Achmea, Interpolis en FBTO) verder te verbeteren.

Klanten hebben steeds meer behoefte aan eerlijkheid en duidelijkheid. Ze willen geholpen worden, echt geholpen worden. KCD brengt Achmea en haar klanten dichter bij elkaar. Dat doen we door oprecht geïnteresseerd te zijn in de ander. Onze mensen luisteren echt naar wat er gezegd wordt en voelen zich persoonlijk verantwoordelijk voor het zo effectief mogelijk beantwoorden van de vraag van zowel klanten, medewerkers als Achmea.

Onze
kernwaarden

De basis van KCD kenmerkt zich door de drie kernwaarden plezier, dynamisch en warm. Deze waarden geven aan hoe wij met elkaar omgaan, maar ook wat ons kenmerkt richting de buitenwereld. Deze kernwaarden vind je dan ook overal terug in de organisatie en in ons gedrag. 
Plezier
Wij ervaren plezier in werk en leren. Hierdoor ontwikkelen we ons, verbeteren we onze prestaties en zorgen we voor een positieve werksfeer. 
Warm
Bij KCD voelen wij ons thuis en anderen voelen zich thuis bij ons. Wij zorgen voor elkaar en onze klanten. Wij luisteren naar elkaar en leven met elkaar mee. 
Dynamisch
Wij durven buiten bestaande kaders te treden. Hierdoor bieden wij verrassende oplossingen.  

Jouw
werkdag!

Onze
kantoren