Werken bij
CED

CED is een Europese leider in dienstverlening voor de claims management industrie. Zij zijn dé specialist op het gebied van schadeprocesmanagement. Daarbij hebben ze een heldere visie: ze beschermen en behouden wat voor mensen van waarde is. Binnen de domeinen Mobility, Property en Vitality maken ze met 1900 medewerkers in 12 Europese landen samen de belofte aan hun klanten waar. Dit doen ze elke dag weer! Klanten van CED zijn onder andere bedrijven in de verzekeringssector, vastgoedbedrijven, woningbouwcorporaties, leasemaatschappijen, zorgverleners en overheden. De kracht van CED is hun geïntegreerde aanbod: van preventie tot aan herstel. Dat maakt ze tot een full-service dienstverlener. Of nog liever: tot een waarde specialist.

SOS International maakt deel uit van deze waarde specialist. Zij bieden al meer dan 30 jaar wereldwijd 24/7 hulp aan gestrande vakantiegangers bij ziekte, een ongeval of autopech. Dit doen ze zowel in Nederland als in het buitenland. Wanneer iemand belt, luisteren ze eerst goed en stellen de beller gerust. Dan gaan ze direct aan de slag om zo snel mogelijk met een plan van aanpak te komen, zodat de klant weer verder kan genieten van zijn of haar vakantie. Naast het plan bedenken gaat ze deze ook uitvoeren. Onderdeel daarvan kan bijvoorbeeld zijn: een huurcaravan regelen voor een klant die met pech langs de weg staat of een dokter inschakelen. Dit gebeurd allemaal resultaatgericht en proactief. Gedurende het hulpverleningsproces houden ze de klant persoonlijk op de hoogte.

Meer informatie?

Actuele
vacatures

Er zijn op dit moment geen actieve vacatures bij CED. Neem contact met ons op om te kijken naar de mogelijkheden.
SOS International heeft verschillende mooie functies, zo ook op de afdeling Schade. Daar ga je aan de slag op de afdeling Customer Contact Center, het servicecentrum voor onze opdrachtgevers, gedupeerden, buitendienstmedewerkers en herstellers. Je behandelt de 1e-lijns telefoongesprekken. Het Customer Contact Center ontvangt schademeldingen, plant bezoekafspraken en routes voor de experts, zorgt voor de administratieve afhandeling en beantwoord telefonisch en schriftelijk vragen van verzekeraars en verzekerden. De schademeldingen kunnen gaan over mobiele telefoons tot aan de schade aan de huizen.

Waar kom je
te werken?

Wat is mijn reistijd?